Tuesday, June 07, 2011

Bila atok pon berblogging

Tak sampai sejam lepas, atok saye, Adenan Arshad yang dah 67 tahun baru je bukak blog. Name blognye PENDETABUROK.


[pic+abah.jpg]

Saye ngan wan minat dgn Sejarah. rumahnye selang 2 pintu je dari rumah so kalau nak balek raya, balek jalan kaki je hahaha. Wan dulu kerjanye cikgu. 14 tahon lpas wan dh besare dh dan akan mndapat cucu yg petama setahon kemudian (saye la). Moh le kite follow blog wan ni. Ce klik SINI

2 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

nanti eqal pun boleh tulis tentang sejarah.. sejarah yg eqal belajar kat sekolah tu ok =)

anahiettah afibs said...

nampak megi ni...rasa lapar lak...huhu