Monday, March 28, 2011

Bercuti di Terengganu 12-13/3/11

Besssssssssssssttttttttttt.........Perjalanan kesana dengan Proton Exora tersayang, sampai sane 3 setengah jam. Macam-macam ada...


Di depan Awana Resort

Di sebelah pantai. Makan banyak. Tomyam 2, piza 4, 4 gelas air. Hahaha

Saje tolak tong sampah hehehe


Bersama adik-beradik saya. Yang belakang saya tu mak


Di dalam pondok sebelah tempat makan

Oh.. menceceh menceceh menceceh menceceh menchecheee.... Membonceng adek. Baru 1st time naik basikal macam nih. Basikal ni ape namenya eeh...

Proton Exora WTY4570 kami yang tersayang. Tengok tu cantik, lincin, bersih lagi cun!

Bermain catur terBESARRR dengan famili :)

Main kat swimmingpool

Di tepi pantai. Ombaknya besarr...

Setelah hujan, munchullnya pelangi yang berwarnawarni dibelakang kami semase perjalan pulang.

Waduihhhhhh GPS ni sesat ke tak betol?? Kejap-kejap pusing sini u-turn sana belok situ.... huhuhu
Akhirnya, sudah selamat balek rumah. Rumah tu semasa di Terengganu, diganggu tikus. rumag berbau busuk... 3 tahun lepas pada pukul 5 pagii, cuti sekolah, tengah tidur, ade seekor tikus gemok gigit tangan saya. Masa tu dok tengah mimpi kene gigit. Lalu kekelinik kene injit...

4 comments:

Nurul Afifah said...

huhu..best nye..nak mandi laut.!!

Adza Danial Haiqal said...

yae bestt

Az-Zahra Fauzee said...

haha~
negeri terchenta..
yg pntg kalo gi Ganu wajib beli kopok lekor..
terbaek dan original..
hehe~

Adza Danial Haiqal said...

nk tumpang tanye sat. basikal yg saye naik tu basikal ape ehh...