Sunday, March 06, 2011

Alkisah Aku, Adikku di Sekolah Muzik Yamaha WWM

Arini saye sempat membukak blog selepas ulangkaji. Setiap hari AHAD pada pukul 12:30 tengah hari.. aku pasti rata rata kebanyakkan penduduk Malaysia akan duduk kat depan TV dan menonton MELODI jam12:30!! betul tak? Aku dulu tergolong dalam kategori pop rock tu jugak dulu hehe tapi kini tiada lagi... jap nak masukkan lagu background sedeyyy jap..

Bukan sebab TVku rosak.. Bukan sebab Astro Beyondku kena potong tapi disebabkan kelas piano saya dan adik saya Adza Danina Kirana telah bertukar hari dari hari Khamis ke hari Ahad.. Ngam ngam pukul 12;30 tgh hari pulak tu.. Huhuhu.. Takpe..

Saya


Adik - Adza Danina Kirana




Maka dengan tu maka saya akan berada di George Town White Coffee Wangsa Walk Mall setiap hari Ahad dari jam 12 tengah hari sampai ke pukul dua petang... Pada sesiapa nak join keluarga saya jomm lerrr.. Tapi kompom uols tengok Meladi punyer.. uwaaaaaaaa... hehe

1 comment:

Izzlorna said...

syokkk yer dpt peluang bljr piano...