Wednesday, February 22, 2012

Mas vs Jpn

kay harini nak layan bola pulak drp layan moneydrop yg soalan senag senag senang gile diorang x leh jawab, tu yg nyampah... layan kat umah je. yg gi stadium tu pak cik ngan spupu yg baru dajah 1 sgt minat ngan bola. sume name2 player dye ingat. apex lah saffe lah.. kalah ngan abg nye hahaha

Adza Aniq Danish (kiri) n Adza Edie Izwan (pokcik)

haaa ni aje budak teruna yg ade dlm family aku (termasuk aku). yg si pak cik tu aku bukan panggil pakcik, tp pokcik. ni gamba diorang nak ready gi stadium bukuit jalil lah ni. anyway hav fun guyz. klau dulu-dulu jepun perang kat malaya kite merdeka, x kan lawan bola boleh kalah kan. harimau muda msti bole!

2 comments:

Zaki Muhammad said...

match dah start!

Adza Danial Haiqal said...

yaa meh kite tengok sapa yg kenaaaa